Δημοσιεύθηκε την

Πως λειτουργούμε

Αναλαμβάνουμε όλες τις βλάβες που αφορούν τον φορητό σας υπολογιστή όπως επισκευή καμένης κάρτας γραφικών, αντικατάσταση οθόνης, αντικατάσταση/επισκευή καμένης μητρικής, αντικατάσταση σκληρού δίσκου κ.τ.λ.  Επίσης αναβαθμίζουμε το παλιό σας laptop ώστε να ανταποκρίνεται στις καινούριες τεχνολογίες. 

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν απορίες για οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες μας που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του wipe.gr. Εναλλακτικά αφήστε το μήνυμά σας στην φόρμα επικοινωνίας. 

Μετά από την πρώτη επαφή (τηλεφωνικώς , προσωπικά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την φόρμα επικοινωνίας) και παραλαβής του φορητού υπολογιστή στο χώρο μας προχωράμε στη διάγνωση της βλάβης. Μόλις παραλάβουμε το φορητό υπολογιστή σας ένας τεχνικός μας θα κάνει άμεσα έλεγχο και διάγνωση του υπολογιστή σας, και την εκτίμηση κόστους επισκευής.  Στο wipe χρησιμοποιούμε την πιο προηγμένη τεχνολογία εξοπλισμού διάγνωσης και επισκευής Notebook – Netbook για οποιαδήποτε βλάβη. Διαθέτοντας καλά εκπαιδευμένους τεχνικούς σας προσφερουμε ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ του φορητού σας.

Η επισκευή περιλαμβάνει τα εξής βήματα :

  1. Εξέταση του laptop απο τον τεχνικό μας ,μετά απο παραλαβή σε 1-2 εργάσιμες ημέρες και εκτίμηση κόστους.                  
  2. Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη για την ενημέρωση όσον αφορά το κόστος επισκευής και τις πιθανές λύσεις επισκευής.
  3. Αν ο πελάτης δεν δεχτεί την χρέωση επιστρέφεται το laptop χωρίς καμία επιβάρυνση ( εκτός τα έξοδα αποστολής/παραλαβής ).
  4. Αν ο πελάτης δεχτεί τη χρέωση προχωράμε σε επισκευή το laptop και ενημερώνεται ο πελάτης για την πορεία της επισκευής και για το αποτέλεσμα.
  5. Αφού αποκατασταθεί η λειτουργία του laptop δοκιμάζεται για 1-2 μέρες στα εργαστήρια μας για να εξασφαλίσουμε διαρκή και σίγουρη λειτουργία.
  6. Το laptop αποστέλλεται στον πελάτη ο οποίος πληρώνει με αντικαταβολή* σε courier
  7. Η πληρωμή (παροχή υπηρεσιών και αγορών από το κατάστημα μας ) μπορεί να γίνει: 
  • Μετρητοίς κατά την παραλαβή από τα καταστήματά μας
  • Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Η εταιρία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανταποκριθεί στο αρχικό χρονοδιάγραμμα που δίνει τηλεφωνικά  στον πελάτη, όμως συμβαίνει κάποιες φορές να μην τηρείται για τους παρακάνω λόγους:

  • Εύρεση και άλλον προβλημάτων η βλαβών στην διάρκεια επισκευής.
  • Η έλλειψη διαθέσιμων ανταλλακτικών και η παραγγελία τους απο το εξωτερικό.
  • Η καθυστέρηση παράδοσης ανταλλακτικών απο τις μεταφορικές εταιρίες ή απο το ταχυδρομείο λόγω εκτελωνισμού.
  • Οι πολλαπλές προσπάθειες επισκευής μη τυποποιημένου προβλήματος.
  • Η δοκιμή του προβληματικού εξοπλισμού πριν την παράδοση στον πελάτη.